Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business / Nejlevnější knihy
Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business

Kód: 01321277

Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business

Autor Sriram Dasu

Helps you understand consumer psychology to drive profits and growth. This title explains how consumers perceive services and shows you how toenhance the customer experience - every time. It identifies and demystifies the psycholo ... celý popis

866


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business

Nákupem získáte 87 bodů

Anotace knihy

Helps you understand consumer psychology to drive profits and growth. This title explains how consumers perceive services and shows you how toenhance the customer experience - every time. It identifies and demystifies the psychological triggers behind customer behavior.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

866

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: