Kód: 04307094
Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging histori ... celý popis
254 Kč
Původní cena: 348 Kč
Ušetříte 94 Kč
Nákupem získáte 25 bodů
Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing. Combining a wide-ranging historical overview with a keen eye for the future, the authors bring to light 22 superlative tools and innovative techniques for the international marketplace. The authors examine marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, why good ideas didn't live up to expectations, and offer their own ideas on what would have worked better. The real-life examples, commonsense suggestions and killer instincts contained are nothing less than rules by which companies will flourish or fail.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
254 Kč
Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 3349 dalších
Copyright ©2008-21 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s jejich užíváním. Více informací
Dobré na všech stránkách
Nákupní košík ( prázdný )