Getting Service Right / Nejlevnější knihy
Getting Service Right

Kód: 22410412

Getting Service Right

Autor Jeff Toister

Note: This is a second edition. The first edition of this book was published under the title, Service Failure: The Real Reasons Employees Struggle with Customer Service and What You Can Do About It. Are you endlessly trying to im ... celý popis

434


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Getting Service Right

Nákupem získáte 43 bodů

Anotace knihy

Note: This is a second edition. The first edition of this book was published under the title, Service Failure: The Real Reasons Employees Struggle with Customer Service and What You Can Do About It. Are you endlessly trying to improve yo

Parametry knihy

434

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: