Často kladené otázky / Nejlevnější knihy

Často kladené otázky

Vybrali jsme pro vás nejčastěji kladené otázky a témata, které vás zajímají a nejsou zodpovězeny na ostatních stránkách. Nenajdete-li odpověď ani tady, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu.

Kdy se mi na Můj účet přičte sleva za předchozí nákupy?

Načtení dodatečné slevy záleží na úspěšném dokončení objednávky. Sleva se tedy přičte v okamžiku, kdy zákazník má v ruce zboží a my peníze za zboží.

Jak můžu využít slevu za předchozí nákupy?

Pro využití slevy je nezbytné přihlásit se na Můj účet pod stejnými přihlašovacími údaji. V opačném případě sleva nebude uplatněna, jelikož systém nepozná, že jste u nás dříve nakupovali.

Co znamená dotisk knihy?

Pokud je u knihy uvedeno, že se chystá dotisk, znamená to, že knihu momentálně sice není možné sehnat, ale vydavatelství připravuje dotisk. Pokud je termín dotisku znám, je uveden v detailu knihy. Knihu si můžete předobjednat a jakmile bude k dispozici, ihned vám jí zašleme.

Jaký je rozdíl mezi dotiskem a novým vydáním?

Pokud se kniha vyprodá a je o ni stále zájem, přichází na řadu dotisk. U dotisku nedochází k žádným zásadním změnám oproti původnímu vydání. V případě nového vydání dochází u publikace ke změně EAN kódu a případně také obálky. U odborné literatury navíc dochází často také k aktualizaci informací. Na našich stránkách můžete na stránce knihy ve většině případů najít také informaci, kdy bude znovu dostupná.

Můžu u vás nakoupit titul u kterého je uvedeno, že není dostupný?

Pokud je u knihy uvedeno, že není dostupná, znamená to, že vydavatel knihy už nemá skladem žádné výtisky. Proto vám v tuto chvíli knihu nedokážeme zajistit. Titul je nedostupný většinou pouze v určitém časovém horizontu. Ne vždy se jedná o trvalý stav. Některé knihkupectví můžou mít poslední kusy ještě skladem.

Můžete zajisit i tituly, které se nenacházejí ve vaší nabídce?

Ano. Hledáte-li titul, který aktuálně nenabízíme, nebojte se nás kontaktovat. Uděláme vše pro to, abychom vám knihu co nejdříve zajistili.

Proč se ve vaší nabídce zobrazují i vyprodané knihy?

Knihy nejenom prodáváme, knihy máme především rádi. A proto chceme být také kvalitním zdrojem informací o knižním trhu. Pokud chcete vybírat pouze z dostupných knih, doporučujeme využít filtr ve výpisu knih a zobrazit pouze dostupné tituly.

Co když po dokončení objednávky objevím ještě něco, co chci objednat?

Samozřejmě můžete objednávku kdykoliv před zkompletováním doplnit. Neváhejte kontaktovat naši vstřícnou zákaznickou podporu, která vám s úpravou objednávky pomůže.

Pokud si objednám více titulů, jejichž termín dodání se liší, pošlete mi je postupně nebo najednou?

Standardně posíláme celou objednávku najednou. Pokud si tedy objednáte více titulů s různými dodacími dobami, pošleme vám je až když budeme mít k dispozici všechny. Pokud si budete přát zaslat zboží postupně ve více zásilkách, neváhejte nás kontaktovat. V takovém případě však bude účtováno poštovné za každé jednotlivé zaslání.

To byly nejčasnější otázky, na které se ptáte a jinam se nám nevešly. Více se k jednotlivým tématům:

O tomto obchodě



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: