Kód: 11067746
Dynamic young Wharton professor Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral?
367 Kč
Původní cena: 524 Kč
Ušetříte 157 Kč
Nákupem získáte 37 bodů
Dynamic young Wharton professor Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral?
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
367 Kč
Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 3025 dalších
Copyright ©2008-21 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s jejich užíváním. Více informací
Dobré na všech stránkách
Nákupní košík ( prázdný )