Kód: 04054156
THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to pro ... celý popis
802 Kč
Původní cena: 917 Kč
Ušetříte 115 Kč
Nákupem získáte 80 bodů
THE BRAND GAP is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a "charismatic brand"--a brand that customers feel is essential to their lives. In an entertaining two-hour read you'll learn: * the new definition of brand * the five essential disciplines of brand-building * how branding is changing the dynamics of competition * the three most powerful questions to ask about any brand * why collaboration is the key to brand-building * how design determines a customer's experience * how to test brand concepts quickly and cheaply * the importance of managing brands from the inside * 220-word brand glossary
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
802 Kč
Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 2991 dalších
Copyright ©2008-21 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s jejich užíváním. Více informací
Dobré na všech stránkách
Nákupní košík ( prázdný )