Scientific Advertising / Nejlevnější knihy
Scientific Advertising

Kód: 04471024

Scientific Advertising

Autor Claude C. Hopkins

Updated and corrected for 2014, this is a reprint of the original 1923 text. This ground-breaking book remains essential reading for anyone entering the copywriting and advertising professions, reminding us that advertising's purp ... celý popis

253


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Scientific Advertising

Nákupem získáte 25 bodů

Anotace knihy

Updated and corrected for 2014, this is a reprint of the original 1923 text. This ground-breaking book remains essential reading for anyone entering the copywriting and advertising professions, reminding us that advertising's purpose is purely to sell. Cla

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

253

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: