Brand Management / Nejlevnější knihy
Brand Management

Kód: 25585147

Brand Management

Autor Heding, Tilde (Copenhagen Business School, Denmark), Knudtzen, Charlotte F. (Copenhagen Business School, Denmark), Bjerre, Mogens (Copenhagen Business School, Denmark)

Brand Management: Mastering Research, Theory and Practice is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the 'quick fixes' of branding, ... celý popis

1664


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Management

Nákupem získáte 166 bodů

Anotace knihy

Brand Management: Mastering Research, Theory and Practice is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the 'quick fixes' of branding, it offers a c

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1664

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: