Luxury Brand Management in Digital and Sustainable Times, 4th Edition / Nejlevnější knihy
Luxury Brand Management in Digital and Sustainable  Times, 4th Edition

Kód: 28223467

Luxury Brand Management in Digital and Sustainable Times, 4th Edition

Autor Gerald Mazzalovo

Luxury Brand Management, Fourth Edition presents both the macro and micro-economic aspects of the luxury industry and the management, marketing, distribution, logistics and creation axes specific to the industry. Illustrated with ... celý popis

1980


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Luxury Brand Management in Digital and Sustainable Times, 4th Edition

Nákupem získáte 198 bodů

Anotace knihy

Luxury Brand Management, Fourth Edition presents both the macro and micro-economic aspects of the luxury industry and the management, marketing, distribution, logistics and creation axes specific to the industry. Illustrated with many examples (o

Parametry knihy

1980

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: