Brand Management / Nejlevnější knihy
Brand Management

Kód: 18175623

Brand Management

Autor Michael Beverland

Presents the basics of brand management, providing both a theoretical and practical guide to brands, and placing emphasis on the theory that the consumer is a co-creator in a brand's identity.

1398


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Management

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

Presents the basics of brand management, providing both a theoretical and practical guide to brands, and placing emphasis on the theory that the consumer is a co-creator in a brand's identity.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1398

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: