Branding: A Very Short Introduction / Nejlevnější knihy
Branding: A Very Short Introduction

Kód: 14282990

Branding: A Very Short Introduction

Autor Robert Jones

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philoso ... celý popis

250


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Branding: A Very Short Introduction

Nákupem získáte 25 bodů

Anotace knihy

Branding is possibly the most powerful commercial and cultural force on the planet. Robert Jones discusses the vast variety of brands, and why we still fall for them even as we are becoming more brand-aware. Looking at the philosophy and story behind brands, he considers how they work their magic, and what the future for brands might be.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

250

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: