Measuring Customer Service Effectiveness / Nejlevnější knihy
Measuring Customer Service Effectiveness

Kód: 04621798

Measuring Customer Service Effectiveness

Autor Sarah Cook

This reference explains the rationale behind measuring service effectiveness and covers the measurement process from preparation to managing the results. Cook discusses methods of gaining quantitative and qualitative research data ... celý popis

5172


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Measuring Customer Service Effectiveness

Nákupem získáte 517 bodů

Anotace knihy

This reference explains the rationale behind measuring service effectiveness and covers the measurement process from preparation to managing the results. Cook discusses methods of gaining quantitative and qualitative research data from customers, measuring internal customer service, benchmarking and analyzing measurement results. She concludes with

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5172

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: