Guerilla Marketing / Nejlevnější knihy
Guerilla Marketing

Kód: 02657169

Guerilla Marketing

Autor Jay Conrad Levinson

Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinsons philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, he offers a new arsena ... celý popis

362


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Guerilla Marketing

Nákupem získáte 36 bodů

Anotace knihy

Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinsons philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, he offers a new arsenal of weaponry for small-business success in the next century.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

362

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: