Comparative Advertising / Nejlevnější knihy
Comparative Advertising

Kód: 19262048

Comparative Advertising

Autor Fred Beard

Comparative advertisements-the kind that refer to "the other guys" or actually identify competitors by name-can be tremendously successful, or lead to a marketing disaster. The History, Theory, and Practice of Comparative Advertis ... celý popis

3864


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Comparative Advertising

Nákupem získáte 386 bodů

Anotace knihy

Comparative advertisements-the kind that refer to "the other guys" or actually identify competitors by name-can be tremendously successful, or lead to a marketing disaster. The History, Theory, and Practice of Comparative Advertising reveals the possibilities and pitfalls associated with this widely used approach.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3864

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: