Rethinking Prestige Branding / Nejlevnější knihy
Rethinking Prestige Branding

Kód: 05249660

Rethinking Prestige Branding

Autor Wolfgang Schaefer, J. P. Kuehlwein

What makes prestige brands tick? Taking a unique holistic approach,Classifiedexamines the successful development and promotion of luxury brands, discovering not just how they're sold but how we as consumers respond to them. ... celý popis

808


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme do 4 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Rethinking Prestige Branding

Nákupem získáte 81 bodů

Anotace knihy

What makes prestige brands tick? Taking a unique holistic approach,Classifiedexamines the successful development and promotion of luxury brands, discovering not just how they're sold but how we as consumers respond to them.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

808

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: