Advertising Concept Book

Kód: 01016511

Advertising Concept Book

Autor Pete Barry

Inclding chapters on interactive advertising and integrated advertising, this edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the ... celý popis

628

Původní cena: 854 Kč

Ušetříte 226 Kč


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-15 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Advertising Concept Book

Nákupem získáte 63 bodů

Anotace knihy

Inclding chapters on interactive advertising and integrated advertising, this edition contains fifty specially drawn new illustrations of key campaigns. It covers every aspect of the business, from how to write copy and learn the creative process to how agencies work and the different strategies used for all types of media.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Na knihu sleva pro
ISIC/ITIC držitele

628

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň, ČB a 3109 dalších

Copyright ©2008-21 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíMapa stránek


Můj účet: Přihlásit se
Jsme tu pro vás jako obvykle. Zákaznická podpora a doručení zásilek bez omezení.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 1 199 Kč a
máte doručení zdarma.

Nacházíte se: