Kód: 01369453
This title helps you teach your students exemplary customer service practices used by professionals in all types of organizations and demonstrate how these skills are critical to reaching company goals, dealing with problems and c ... celý popis
3355 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 336 bodů
This title helps you teach your students exemplary customer service practices used by professionals in all types of organizations and demonstrate how these skills are critical to reaching company goals, dealing with problems and complaints, and satisfying customers.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
3355 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )