Tourism Behaviour / Nejlevnější knihy
Tourism Behaviour

Kód: 05099233

Tourism Behaviour

Autor March, Roger (Kent Institute of Business & Technology, Australia), Woodside, Arch (Curtin University, Australia)

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance (e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of their behaviours? How well do their behaviou ... celý popis

1502

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Tourism Behaviour

Nákupem získáte 150 bodů

Anotace knihy

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance (e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of their behaviours? How well do their behaviours follow what they plan? These questions are fundamental in consumer behaviour. This book provides fresh insights in responding to these issues. This book examines alternative theories and the empirical testing of trade-offs we make in life among work, leisure, travel, and personal maintenance actions and how our plans relate to what we actually do. "Tourism Behaviour" considers plans and behaviours for tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities, and investigates how marketing strategies affect consumer plans. This book provides new theory, empirical studies, and practical insights of significant interest to travel and leisure researchers, destination marketing managers, and advanced students in tourism and consumer behaviour. It is also suitable for travel and tourism destination managers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1502

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: