Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies / Nejlevnější knihy
Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

Kód: 18808089

Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

Autor DENAULT

The proposed book is follows in the same steps as the first book in the series, The Handbook of Market Research for Life Sciences. While the first book focused on the techniques and methodologies to collect the market data you nee ... celý popis

2002


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

Nákupem získáte 200 bodů

Anotace knihy

The proposed book is follows in the same steps as the first book in the series, The Handbook of Market Research for Life Sciences. While the first book focused on the techniques and methodologies to collect the market data you need to evaluate yo

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2002

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: