Sports Marketing / Nejlevnější knihy
Sports Marketing

Kód: 41379821

Sports Marketing

Autor Manfred Bruhn, Peter Rohlmann

This book provides the basic knowledge ("basics") for professional sports marketing and gives suggestions for management practice. In the course of social and economic development, sports marketing has grown from rudimentary begin ... celý popis

1610


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Sports Marketing

Nákupem získáte 161 bodů

Anotace knihy

This book provides the basic knowledge ("basics") for professional sports marketing and gives suggestions for management practice. In the course of social and economic development, sports marketing has grown from rudimentary beginnings into a highly professional and complex discipline that not only affects those directly involved, but has also involved other interest groups (stakeholders) who often pursue their own and not always compatible intentions and interests.In addition, megatrends such as digitalisation and globalisation have given new impetus to sports marketing, just as sport itself has changed significantly in all its different manifestations and structures (including professionals and amateurs, sponsorship and organisation, self-determination and external determination).The authors present the basic building blocks in sports marketing in a compact manner and outline framework conditions, special features, strategy development and the use of marketing instruments. In this way, they create knowledge and understanding for successful sports marketing in the future. The content Sports marketing at the centre of different markets Basics of sports marketing Performance aspects in sports marketing Prices and contracts in sports marketing Communication issues in sports marketing Distribution channels in sports marketing Perspectives of sport - opportunities and risks in sports marketing

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1610

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: