Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation / Nejlevnější knihy
Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation

Kód: 09871305

Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation

Autor David Michaelson, Stacks, Don W, PH.D. (University of Miami University of Miami, USA University of Miami University of Miami University of Miami Unive

Contemporary public relations practice has developed over the last several decades from the weak third sister in marketing, advertising, and public relations mix to a full player. To help you keep up to speed with the exciting cha ... celý popis

523


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Professional and Practitioner's Guide to Public Relations Research, Measurement, and Evaluation

Nákupem získáte 52 bodů

Anotace knihy

Contemporary public relations practice has developed over the last several decades from the weak third sister in marketing, advertising, and public relations mix to a full player. To help you keep up to speed with the exciting changes and developments of p

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

523

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: