Preattentive Processing of Web Advertising / Nejlevnější knihy
Preattentive Processing of Web Advertising

Kód: 08875088

Preattentive Processing of Web Advertising

Autor Chan Yun Yoo

Despite the continued effort to theorize how Web advertising works, little has been known about how Web advertising may affect consumers responses when the Web advertisements are outside of consumers attentional focus. This book n ... celý popis

2810


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Preattentive Processing of Web Advertising

Nákupem získáte 281 bodů

Anotace knihy

Despite the continued effort to theorize how Web advertising works, little has been known about how Web advertising may affect consumers responses when the Web advertisements are outside of consumers attentional focus. This book not only proposes a theoretical framework of how Web advertising works, but also empirically examines preattentive processing of Web advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2810

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: