Positioning Theory and Strategic Communication / Nejlevnější knihy
Positioning Theory and Strategic Communication

Kód: 06714391

Positioning Theory and Strategic Communication

Autor Melanie James

In public relations, people talk about positioning an idea, a persona, a political ideal, an ideology - but what are they talking about? Why do some positions taken by organizations crystallize in the minds of audiences, while oth ... celý popis

6983


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Positioning Theory and Strategic Communication

Nákupem získáte 698 bodů

Anotace knihy

In public relations, people talk about positioning an idea, a persona, a political ideal, an ideology - but what are they talking about? Why do some positions taken by organizations crystallize in the minds of audiences, while others fail? 

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6983

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: