Measuring Customer Service Effectiveness / Nejlevnější knihy
Measuring Customer Service Effectiveness

Kód: 16020873

Measuring Customer Service Effectiveness

Autor Sarah Cook

Good customer service may be seen as a crucial asset for most organisations. But how do you know that you are delivering good customer service both externally and internally and, more importantly, delivering it to meet and exceed ... celý popis

1900


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Measuring Customer Service Effectiveness

Nákupem získáte 190 bodů

Anotace knihy

Good customer service may be seen as a crucial asset for most organisations. But how do you know that you are delivering good customer service both externally and internally and, more importantly, delivering it to meet and exceed your customers' expectatio

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1900

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: