Marketing Research / Nejlevnější knihy
Marketing Research

Kód: 16802919

Marketing Research

Autor Riccardo Benzo, Chahid Fourali, Marwa Gad Mohsen

Outlines the key principles and skills involved at each step of the marketing research process, providing readers with targeted, practical solutions to a range of issues and equipping them with the tools they need to overcome the ... celý popis

2788


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Research

Nákupem získáte 279 bodů

Anotace knihy

Outlines the key principles and skills involved at each step of the marketing research process, providing readers with targeted, practical solutions to a range of issues and equipping them with the tools they need to overcome the common pitfalls of designing research projects.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2788

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: