Marketing Manipulation: A Consumer's Survival Manual / Nejlevnější knihy
Marketing Manipulation: A Consumer's Survival Manual

Kód: 19117186

Marketing Manipulation: A Consumer's Survival Manual

Autor Kamins, Michael (Stony Brook Univ, Usa)

Marketing Manipulation deals with the tactics and strategies used by marketers that prey on human cognitive, social and memory based biases ultimately influencing consumer behavior in their favor. Kamins focuses on examples from a ... celý popis

2699


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Manipulation: A Consumer's Survival Manual

Nákupem získáte 270 bodů

Anotace knihy

Marketing Manipulation deals with the tactics and strategies used by marketers that prey on human cognitive, social and memory based biases ultimately influencing consumer behavior in their favor. Kamins focuses on examples from academic research where co

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2699

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: