Marketing in Central and Eastern Europe / Nejlevnější knihy
Marketing in Central and Eastern Europe

Kód: 06704724

Marketing in Central and Eastern Europe

Autor Kaynak, Erdener (The Pennsylvania State University at Harrisburg, USA Pennsylvania State University at Harrisburg, USA Pennsylvania State University a

Since the sudden opening of the markets in Central and Eastern Europe (CEE) in 1989, there has been a growing need to investigate the fundamental changes occurring in the countries'marketing environment, the lucrative market oppor ... celý popis

4990


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing in Central and Eastern Europe

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

Since the sudden opening of the markets in Central and Eastern Europe (CEE) in 1989, there has been a growing need to investigate the fundamental changes occurring in the countries'marketing environment, the lucrative market opportunities created by the ch

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

4990

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: