Marketing Activities- A critical analysis from an ethical point of view / Nejlevnější knihy
Marketing Activities- A critical analysis from an ethical point of view

Kód: 04336027

Marketing Activities- A critical analysis from an ethical point of view

Autor Julia Naskrent

Recently, it seems as if the general opinion about marketing has deteriorated, in particular due to broadly discussed scandals. At the same time, there has been increased interest in corporate social responsibility and ethical con ... celý popis

1506


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Marketing Activities- A critical analysis from an ethical point of view

Nákupem získáte 151 bodů

Anotace knihy

Recently, it seems as if the general opinion about marketing has deteriorated, in particular due to broadly discussed scandals. At the same time, there has been increased interest in corporate social responsibility and ethical conduct. Hence, this paper ev

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1506

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: