Introduction to Public Relations and Communication Management, 2e / Nejlevnější knihy
Introduction to Public Relations and Communication Management, 2e

Kód: 04864449

Introduction to Public Relations and Communication Management, 2e

Autor Joy Chia, Gae Synnott

An Introduction to Public Relations and Communication Management addresses the theoretical and practical needs of students. With an Australian focus and real-life examples this approach engages students, pointing out ways to exten ... celý popis

3153


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 9-13 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Introduction to Public Relations and Communication Management, 2e

Nákupem získáte 315 bodů

Anotace knihy

An Introduction to Public Relations and Communication Management addresses the theoretical and practical needs of students. With an Australian focus and real-life examples this approach engages students, pointing out ways to extend their knowledge, to gain local and international perspectives, to understand the wider perspectives of the profession and its possibilities. Theory to Practice Practitioner Profiles - the voices of professionals to show students what their future career could look like. From the researcher's desk - illustrate research and look to the future of PR Examples - from Australia, New Zealand and Asia to prepare students for their career. New to this edition: Three new chapters: Chapter 11 Government Relations: Information, Influence and Political Success; Chapter 8 Communicating on the Inside to Build Supportive Workforces; Chapter 15 PR Directions and Beginning a Toolkit For Your Future Career New case studies in each chapter examine real-world examples and how the theories played out in practice. Updated and revised Social Media chapter contains the latest research and theory about how to work in an area that's constantly changing An Introduction to Public Relations and Communication Management is also available as an e-book.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3153

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: