Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption / Nejlevnější knihy
Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption

Kód: 18981502

Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption

Autor Diana Bogueva, Dora Marinova, Talia Raphaely

"This book explains the role of social marketing in triggering behavioral change towards better environmental, health and social outcomes It discusses different social marketing methodologies and designs that can be used to engage ... celý popis

10249


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Research on Social Marketing and Its Influence on Animal Origin Food Product Consumption

Nákupem získáte 1025 bodů

Anotace knihy

"This book explains the role of social marketing in triggering behavioral change towards better environmental, health and social outcomes It discusses different social marketing methodologies and designs that can be used to engage with stakeholders. It explores the role of government in protecting public health and the commons"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

10249

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: