Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age / Nejlevnější knihy
Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Kód: 09422118

Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Autor Recep Yilmaz

"This book focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment by covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics"--

10563


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Research on Effective Advertising Strategies in the Social Media Age

Nákupem získáte 1056 bodů

Anotace knihy

"This book focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment by covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

10563

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: