Handbook of Market Segmentation / Nejlevnější knihy
Handbook of Market Segmentation

Kód: 06742411

Handbook of Market Segmentation

Autor Art Weinstein

This is a practical how-to guide to what market leaders already know about defining, segmenting and targeting business markets: how to assess customers needs; how to gauge the competition; and how to maximise corporate resources. ... celý popis

2018


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Market Segmentation

Nákupem získáte 202 bodů

Anotace knihy

This is a practical how-to guide to what market leaders already know about defining, segmenting and targeting business markets: how to assess customers needs; how to gauge the competition; and how to maximise corporate resources.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2018

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: