Global marketing for US auto makers / Nejlevnější knihy
Global marketing for US auto makers

Kód: 02577012

Global marketing for US auto makers

Autor Angela Moore

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: A, University of Sheffield, language: English, abstract: There was a tendency by t ... celý popis

463


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Global marketing for US auto makers

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: A, University of Sheffield, language: English, abstract: There was a tendency by the U.S auto makers to consolidate the organization of their companies to only suit the local markets and this was done by the differentiation of products to local markets and ended up even purchasing parts and materials from the local market without considering the external market. This paper seeks to examine the mistakes made by U.S auto makers, how they could adapt to global markets and the strategies they could apply.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

463

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: