Fall of PR & the Rise of Advertising / Nejlevnější knihy
Fall of PR & the Rise of Advertising

Kód: 04341011

Fall of PR & the Rise of Advertising

Autor Stefan Engeseth

Move business forward and drag Top Management along with you Al Ries' best selling book, The Fall of Advertising and the Rise of PR, shook the advertising industry to the bone. The advertising world was outraged. When Ries argued ... celý popis

344


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Fall of PR & the Rise of Advertising

Nákupem získáte 34 bodů

Anotace knihy

Move business forward and drag Top Management along with you Al Ries' best selling book, The Fall of Advertising and the Rise of PR, shook the advertising industry to the bone. The advertising world was outraged. When Ries argued that advertising just was

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

344

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: