Customer Service: Pearson New International Edition / Nejlevnější knihy
Customer Service: Pearson New International Edition

Kód: 02382081

Customer Service: Pearson New International Edition

Autor Elaine Harris

For undergraduate courses in Customer Service, Training and Development, and Service Marketing; also as a supplement for a course in Marketing Principles. The market-leader, Customer Service: A Practical Approach, Sixth Edition,go ... celý popis

2198

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Customer Service: Pearson New International Edition

Nákupem získáte 220 bodů

Anotace knihy

For undergraduate courses in Customer Service, Training and Development, and Service Marketing; also as a supplement for a course in Marketing Principles. The market-leader, Customer Service: A Practical Approach, Sixth Edition,goes beyond providing reasons why customer service is important to defining proven methods for creating customer service excellence. Using a hands-on approach, it covers a wide range of knowledge and skills and offers an extensive collection of activities to enliven and invigorate any lecture. This edition features a revised chapter on technology, new Ethics in Action exercises and coverage of the latest trends in the customer service field. Focusing on problem solving, communication strategies and technology, this classic text pinpoints the skills needed to improve and sustain customer satisfaction and business relationships.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2198

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: