Creating Effective Sales and Marketing Relationships / Nejlevnější knihy
Creating Effective Sales and Marketing Relationships

Kód: 09871290

Creating Effective Sales and Marketing Relationships

Autor Le Meunier-Fitzhugh, Lecturer in Marketing Kenneth (Lecturer in Marketing, University of East Anglia University of East Anglia Lecturer in Marketing,

How should corporate sales and marketing teams operate collaboratively in a 21st Century to enhance performance in the marketplace? This publication provides insights into how and why con ict and/or separation has grown up between ... celý popis

525


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Creating Effective Sales and Marketing Relationships

Nákupem získáte 53 bodů

Anotace knihy

How should corporate sales and marketing teams operate collaboratively in a 21st Century to enhance performance in the marketplace? This publication provides insights into how and why con ict and/or separation has grown up between the sales and marketing f

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

525

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: