Cause-Related Marketing / Nejlevnější knihy
Cause-Related Marketing

Kód: 38812480

Cause-Related Marketing

Autor M. Mercedes Galan-Ladero, Clementina Galera-Casquet, Helena M. Alves

This textbook uses a case study approach to present a variety of cause-related marketing campaigns that have been developed by companies, and NGOs. These innovative case studies help students understand how such campaigns affect f ... celý popis

2503


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Cause-Related Marketing

Nákupem získáte 250 bodů

Anotace knihy

This textbook uses a case study approach to present a variety of cause-related marketing campaigns that have been developed by companies, and NGOs. These innovative case studies help students understand how such campaigns affect for-profit and non-profit organizations, customers, and society in general. This book also offers numerous useful examples to understand the theory of cause-related marketing and how it can be applied in different countries and cultural contexts. Lecturers will find the teaching notes provided with each case useful for the classroom. 

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2503

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: