Building Media Relationships / Nejlevnější knihy
Building Media Relationships

Kód: 04519502

Building Media Relationships

Autor Susan Sommers

Media and public relations is a growing field and programs dedicated to the discipline are offered in several colleges and continuing education programs across the country. Within communications and marketing programs, courses ded ... celý popis

1743

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Building Media Relationships

Nákupem získáte 174 bodů

Anotace knihy

Media and public relations is a growing field and programs dedicated to the discipline are offered in several colleges and continuing education programs across the country. Within communications and marketing programs, courses dedicated to media relations are often required to complete the program. In addition, many journalism students also enter the field of media relations upon graduation, and courses can be found in those programs as well. A successful media relations program is the most powerful, cost-effective tool a company can utilize to create an identity or raise a profile; build trust, goodwill, and support; generate sales and raise funds; position themselves as an authority; attract new clients, customers, employees, sponsors and donors; encourage attendance at events; and manage crises. Media relations involve committing to a long-term, comprehensive program, executing the program, and evaluating the results. Susan Sommers has written a book on how to work professionally and productively with the media.This book is designed for anyone who is responsible for generating media understanding and coverage for any corporation, organization, non-profit, or small business, regardless of size or scope. It provides tips, information, and exercises on all aspects of a media relations campaign.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1743

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: