Building Brand Equity and Consumer Trust Through Radical Transparency Practices / Nejlevnější knihy
Building Brand Equity and Consumer Trust Through Radical Transparency Practices

Kód: 16815339

Building Brand Equity and Consumer Trust Through Radical Transparency Practices

Autor Elena Veselinova, Marija Gogova Samonikov

Presents emerging scholarly perspectives on the role of branding in organisational contexts and techniques to sustain a profitable and honest relationship with consumers. Highlighting a range of pertinent topics such as risk manag ... celý popis

7109


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Building Brand Equity and Consumer Trust Through Radical Transparency Practices

Nákupem získáte 711 bodů

Anotace knihy

Presents emerging scholarly perspectives on the role of branding in organisational contexts and techniques to sustain a profitable and honest relationship with consumers. Highlighting a range of pertinent topics such as risk management, product innovation, and brand awareness, this book is ideally designed for managers, researchers, professionals, students, and practitioners.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7109

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: