Brand Management in Emerging Markets / Nejlevnější knihy
Brand Management in Emerging Markets

Kód: 08656910

Brand Management in Emerging Markets

Autor Wei Wang

"This book provides valuable and insightful research as well as empirical studies that allow audiences to develop, implement, and maintain branding strategies"--

6324


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Management in Emerging Markets

Nákupem získáte 632 bodů

Anotace knihy

"This book provides valuable and insightful research as well as empirical studies that allow audiences to develop, implement, and maintain branding strategies"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6324

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: