Ads to Icons / Nejlevnější knihy
Ads to Icons

Kód: 04139111

Ads to Icons

Autor Paul Springer

The second edition of "Ads to Icons" examines current and future trends in advertising. Through 50 updated international case studies of new and iconic advertising campaigns, author Paul Springer identifies why they were successfu ... celý popis

1015

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Ads to Icons

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

The second edition of "Ads to Icons" examines current and future trends in advertising. Through 50 updated international case studies of new and iconic advertising campaigns, author Paul Springer identifies why they were successful and analyses their contribution to the continued development of advertising. New digital formats analysed include Google's AdSense and AdWords, which reworked their search facility as a revenue-generating advertising service. The growing potential of the Internet as an advertising vehicle is illustrated. This updated new edition includes an online campaign entitled Non Stop Fernando, a campaign that exploits the potential of online film. It also features the new Nike+ case study, which details Nike's third party association with Apple iPod through Nike+ and brought together Apple's digital know-how and music expertise with Nike's industry sector experience. The author shows how traditional media have been revitalised by the adoption of revolutionary approaches to their use, making the resulting adverts more creative and impactful than before. Other campaigns have extended beyond conventional formats, including the first personal SMS text messaging campaign for Cadbury chocolate and Levi's creation of a brand character, Flat Eric, to drive viral communication before the television commercials aired. Finally, the impact on the structure of agencies and job functions is discussed, illustrated by profiles of industry professionals.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1015

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: