Winning at Service - Lessons from Service Leaders / Nejlevnější knihy
Winning at Service - Lessons from Service Leaders

Kód: 04084954

Winning at Service - Lessons from Service Leaders

Autor Schmidt

This book reveals the Secrets to Service Success by analyzing four service companies that grew from small beginnings to the leaders in their industries. Interviews with the four CEOs who guided the companies to their success reve ... celý popis

1471


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Winning at Service - Lessons from Service Leaders

Nákupem získáte 147 bodů

Anotace knihy

This book reveals the Secrets to Service Success by analyzing four service companies that grew from small beginnings to the leaders in their industries. Interviews with the four CEOs who guided the companies to their success reveal the three basic principles they all share. The CEOs interviewed are Thomas Berglund of Securitas and J. Philip Sorensen of Group4Falck, the world's two largest security companies, Francis Mackay of Compass plc and Pierre Bellon of Sodexho Alliance, the world's two largest food service companies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1471

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: