What's in a Name? / Nejlevnější knihy
What's in a Name?

Kód: 03017846

What's in a Name?

Autor Slater, Jan S. (Ohio University, USA)

This text analyzes brands from the point of view of modern marketing theory. It deals in detail with the role of advertising in creating, building and maintaining strong brands - the lifeblood of any long-term marketing campaign. ... celý popis

1942


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize What's in a Name?

Nákupem získáte 194 bodů

Anotace knihy

This text analyzes brands from the point of view of modern marketing theory. It deals in detail with the role of advertising in creating, building and maintaining strong brands - the lifeblood of any long-term marketing campaign. Recommendations for developing better advertising are included.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1942

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: