Visual Marketing / Nejlevnější knihy
Visual Marketing

Kód: 06595556

Visual Marketing

Aims to further research and theory development in visual marketing. This book includes chapters that represent an array of issues in visual marketing. It addresses three areas in theory: attention and perception, visual cognition ... celý popis

4989


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Visual Marketing

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

Aims to further research and theory development in visual marketing. This book includes chapters that represent an array of issues in visual marketing. It addresses three areas in theory: attention and perception, visual cognition and action and choice. It is of interest to undergraduate and graduate students in marketing, and social psychology.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

4989

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: