Viral Marketing / Nejlevnější knihy
Viral Marketing

Kód: 08936808

Viral Marketing

Autor Michael Bryce

The book seeks to provide a critical evaluation of viral marketing's potential as a new and possibly crucial dimension in 21st century marketing. It covers essential features of communicational and social behaviour, examines key a ... celý popis

1506


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Viral Marketing

Nákupem získáte 151 bodů

Anotace knihy

The book seeks to provide a critical evaluation of viral marketing's potential as a new and possibly crucial dimension in 21st century marketing. It covers essential features of communicational and social behaviour, examines key aspects of viral marketing

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1506

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: