Strategic Marketing / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing

Kód: 06724850

Strategic Marketing

Autor Tony Proctor

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical framewo ... celý popis

6903


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Strategic Marketing

Nákupem získáte 690 bodů

Anotace knihy

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical frameworks to illustrate how an organization can successfully take advantage of 'strategic windows' to improve its position.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6903

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: