Standing Room Only / Nejlevnější knihy
Standing Room Only

Kód: 02381741

Standing Room Only

Autor Joanne Scheff Bernstein

If you are a performing arts manager, marketer, educator, student, board member, or consultant, you will find this book indispensable. Standing Room Only is a comprehensive, newly revised, and up-to-date sourcebook of marketing st ... celý popis

1594

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Standing Room Only

Nákupem získáte 159 bodů

Anotace knihy

If you are a performing arts manager, marketer, educator, student, board member, or consultant, you will find this book indispensable. Standing Room Only is a comprehensive, newly revised, and up-to-date sourcebook of marketing strategies and techniques for theater, music, dance, and opera organizations. It presents the ideas and information you need to attract and engage current and potential customers effectively and efficiently today and into the future. This book combines proven marketing wisdom with viable new ideas and approaches that will help arts organizations improve their practices and impact and realize their artistic missions. In Standing Room Only, Joanne Scheff Bernstein guides readers to understand performing arts audiences, provide excellent customer service, conduct market research, comprehend the complexities of pricing strategies, and engage audiences. Bernstein discusses ways to develop loyalty while subscriptions are declining, people want to choose exactly which performances to attend, and competition for leisure time activities is on the rise. In this era of changing customer values and a highly dynamic business environment, Bernstein offers strategies for long-range marketing planning and advises readers how to leverage the Internet, email, and social media as powerful marketing tools. Bernstein presents vivid case studies and examples that illustrate her strategic principles in action from organizations large and small world-wide-strategies that will ensure that the performing arts will prosper in today's rapidly changing social, economic, digital, and demographic climate.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1594

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: