Social Marketing / Nejlevnější knihy
Social Marketing

Kód: 06750129

Social Marketing

Autor Michael T. Ewing

The techniques and tools of marketing have been making steady inroads into the nonprofit and public sector. Ewing presents five research and theory articles that explore the role of marketing in causing social change. Michael Ewin ... celý popis

5443


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Marketing

Nákupem získáte 544 bodů

Anotace knihy

The techniques and tools of marketing have been making steady inroads into the nonprofit and public sector. Ewing presents five research and theory articles that explore the role of marketing in causing social change. Michael Ewing is Professor of Marketing, at Monash University, Melbourne, Australia.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5443

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: