Routledge Companion to the Future of Marketing / Nejlevnější knihy
Routledge Companion to the Future of Marketing

Kód: 06720169

Routledge Companion to the Future of Marketing

Autor Luiz Moutinho, Enrique Bigne, Ajay K. Manrai

Marketing has changed substantially in the last few years. With more and more research conducted in marketing and consumer behaviour fields, and technological advances and applications occurring on a regular basis, the future of m ... celý popis

8434

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Routledge Companion to the Future of Marketing

Nákupem získáte 843 bodů

Anotace knihy

Marketing has changed substantially in the last few years. With more and more research conducted in marketing and consumer behaviour fields, and technological advances and applications occurring on a regular basis, the future of marketing opens up a world

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

8434

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: