Kód: 07412579
Real-Time Contact Center
"The Real-Time Contact Center" is a practical guide to building a service infrastructure that will simultaneously exceed customers' expectations and build revenues.
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Real-Time Contact Center
Nákupem získáte 70 bodů
Anotace knihy
"The Real-Time Contact Center" is a practical guide to building a service infrastructure that will simultaneously exceed customers' expectations and build revenues.
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Plný název: Real-Time Contact Center
- Podnázev: Strategies, Tactics, and Technologies for Building a Profitable Service and Sales Operation
- Autor: Donna Fluss
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 208
- EAN: 9780814414439
- ISBN: 9780814414439
- ID: 07412579
- Nakladatelství: HarperCollins
- Hmotnost: 324 g
- Rozměry: 228 × 153 × 13 mm
- Datum vydání: 30. April 2018
Oblíbené z jiného soudku